Eleven

Jag har beställt lite grejer från eleven.se som jag hoppas kommer imorrn :) Jag klickade hem lite hårprodukter från märket Macadamia Natural Oil, har läst mycket recensioner om deras produkter och alla som provat skriver att dom är superbra och gör håret jättefint. På eleven.se står det: "Dessa makalösa produkter från Macadamia Natural Oil innehåller två av världens mest näringsrika, dyrbara naturliga oljor - macadamiaolja och arganolja. Dessa ger håret den ultimata skönhetsbehandlingen vid varje tillfälle och låter håret bibehålla sin hälsosamma glans. Håret får nytt liv och en intensiv närings-boost." Jag ska prova schampo, balsam & en inpackning.

Sen beställde jag en bodylotion från 100% pure i doften White Peach, den innehåller bara naturliga ingredienser. På beskrivningen står det: "100% Pure innehåller inga konstgjorda doftämnen, syntetiska kemikalier, giftiga konserveringsmedel eller andra farliga ingredienser. Tillverkad med ekologiska närande ingredienser av högsta kvalité."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0