Hudterapeut

Idag fick jag brev från Elisabethskolan i Stockholm, jag är nu antagen till kursstarten i oktober :) Och det känns verkligen bra, jag känner mig taggad att börja plugga. Jag har ju skjutit på det ett tag nu för att kunna resa, jobba osv. Men jag känner att det börjar bli dags..och oktober blir perfekt, när sommaren är över. Jag har ju vetat i många år att det är hudterapeut jag vill bli, och att det är just denna skola jag vill gå.
Elisabethskolan - here I come!


(Det står fel på Kursstart, ska stå 12 oktober 2011)

Kommentarer
Postat av: therese

Grattis va roligt!!:D Men ska du pendla dit då eller ska ni flytta närmare?

2011-02-17 @ 07:58:18
Postat av: Becccan

Det blir pendla varje dag :)

2011-02-17 @ 12:45:30
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0