Trött

Fasiken vad trött jag är.. skrev tillomed "trött" som användarnamn när jag skulle logga in, haha (för att jag skulle ha det i rubriken). Vad har hänt med nattugglan Rebecca?! Jag som jämt satt uppe till 2-3 förr utan problem. Nu somnar jag nästan jämt innan tolv. Och morgonpigg har jag blivit. Är jag ledig så skuttar jag upp ur sängen kl 8. Men det är så skönt att vakna tidigt, så jag klagar inte :)

Idag har jag jobbat en kortis, 4,5 timmar bara. Så det var riktigt lugnt och jag fick gå till goa kunder :) En tant som alltid blir så glad när jag kommer och man får alltid en kram. Och jag brukar skämta med henne så mycket att hon skrattar hela tiden och tycker att jag är tokig, haha :)

Sen har jag bakat lite här på kvällen.. igen :P För imorrn får jag besök av mammsen, då lär man ha nå smaskigt att bjuda på :) Hon är gottegris precis som jag ;)

Näe nu lär jag sova innan jag trillar ihop över tangenterna. GoNatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för det goda fikat. Du gör världens godaste kladdkaka! Kram / mamma.

2011-03-17 @ 18:55:44
Postat av: Becccan

Det är ju du som har lärt mig :) Kram

2011-03-18 @ 10:26:54
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0