Första betyget

Idag var vi egentligen lediga, men vi i våran grupp har suttit med ett grupparbete. Det är inte ofta man kan vara ledig på dom lediga dagarna :P Jag längtar till efter vi har haft tentan på denna kurs, för då har vi en hel veckas ledigt innan nästa kurs börjar!

Idag fick vi betyget på första kursen. Jag fick bättre betyg än jag hade väntat mig, så det kändes riktigt bra :) Att man har fattat hur man ska tänka osv. Det är ju väldigt annorlunda från gymnasiet.

I helgen ska jag, Marcus & katterna hänga med mor o far till stugan,
ska bli så skönt att bara slappa :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS gumman! Ja vad mysigt det ska bli i helgen :) kram från mammsen.

2011-10-20 @ 23:05:33
Postat av: Pappa

Slappa??

2011-10-21 @ 07:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0