Ny tattoo

Jag har en ny tattoo-idé :) Jag vill tatuera in meningen "I can do it". Som ska få mig att tänka "jag kan!". För jag går ofta in med inställningen "det här klarar jag aldrig!" till nya saker. Jag tror jämt att alla andra är bättre än mig, och att jag inte kommer lyckas. Men oftast blir man ju motbevisad, jag kan ju visst! Ingenting är omöjligt :)

Som ett exempel med pole dancen, jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle fixa den dansrutinen som vi fick lära oss. Det var omöjligt i mina ögon, och alla andra var mycket bättre tyckte jag. Jag tänkte absolut inte vara med på uppvisningen, för jag ville inte "skämma ut mig". I början var jag dessutom rätt svag i armarna och orkade inte göra alla trick fullt ut. Men nu, 6 veckor senare... det gick ju! :) Jag fixade det.

Det var bara ett exempel.. jag är så här jämt ;) Ändring på det!

I can do it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0