Seminarium & dans

Idag har vi haft ett seminarium i skolan och sen har min grupp suttit och donat lite med våran redovisning som vi ska ha imorrn. Jag tror det kommer gå bra, är nöjd med det vi har gjort :)

Har varit och dansat nu ikväll, så nu har man några nya brännmärken och blåmärken igen :P Har även fått ont i höger fot, jag hade klättrat ända upp till taket och råkade glida lite väl fort nerför stången en gång för att den var för hal. Ajaj.

Det blir nog en tidig kväll ikväll, är så himla trött. Har varit mycket skolarbete på sistone. Imorrn har jag "fredag", är ledig resten av veckan sen :) Ska bli såå skönt! Hejsvejs!


Har läst ut den här boken nu som jag vann förresten :)
Den var bra, riktigt rolig faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med redovisningen imorgon!Kram / mamma

2011-10-25 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0