Tentaplugg

Sitter här och pluggar som en dåre, har tagit ett litet break nu. Vi har vår första tenta på onsdag..nervös!! Man vet ju inte riktigt vad dom är ute efter. Det är helt galet mycket info som ska in i skallen. Man kan ju hoppas att man hängt med ordentligt under föreläsningarna. Vi har fått en gammal exempel-tenta av vår lärare, skulle samma tenta komma nu på onsdag skulle det inte vara några problem - dom frågorna kan jag. Men det kommer ju förmodligen vara helt andra frågor. Hoppas det är sånt som man har pluggat på bara!

Förresten så irriterar det mig som fan att dom har börjar stoppa så mycket reklamblad i morgontidningen! Ett fiffigt sätt att ge reklam till dom med "Ej reklam tack"-skyltar tycker dom väl. Men jag vill fortfarande inte ha den jäkla reklamen, sluta ge den till mig i smyg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0