Nivå 4 klar

Idag är det sista träningspasset inför pole dance-uppvisningen på lördag :) Jag hade först tänkt att inte vara med, för förra veckan var det var en del trick jag inte satt till 100%. Men det mesta sitter nu ändå trots allt, det är ett enda litet trick jag inte får kläm på..så jag får göra ett annat då istället helt enkelt. För jag vill ju vara med på uppvisningen, det är så himla kul :) Sen är det dags att börja dansa Nivå 5(!!). Kan inte fatta att vi redan dansat så många nivåer, det går fort när man har roligt :) Helt sjukt vad mycket vi alla i gruppen har utvecklats sen vi började dansa i augusti förra året. Nu kan man trick man aldrig trott att man skulle klara av, utvecklingen är det roligaste!




Några av tricken i nivå 4

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är!! Jag skulle inte kunna ta mig upp på stången ens haha. Kram.

2012-04-14 @ 18:36:30
Postat av: Becccan

Tack :) Haha jodå jag ska lära dig mamma! :P

2012-04-15 @ 18:53:51
URL: http://beautybybecccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0