25 år

Idag fyller jag 25 år! Och det är kanonväder på min dag :) Precis som jag hade beställt ;) Marcus kom och sjöng för mig kl 5.30 imorse innan han gick till jobbet, haha.
Som tur var kunde jag somna om sen :P
 
Jag har nyss varit och käkat en god lunchbuffé på stan med mamma och pappa :) Nu ska jag ställa mig och baka lite. I eftermiddag får vi fikagäster. Sen blir det middag i Bomhus.
 
Har haft några lediga dagar nu, slutade jobba i söndags på mitt sommarschema. Men kommer fortsätta på Life i höst :) I övermorgon åker jag & Marcus till Kreta. Längtar!! Gud vad skönt det ska bli med lite sol och bad efter denna skitsommar! Näe, nu ska birthday girl baka!
 
Lunch på stan idag.
(Med nya korta frillan - har klippt av mer än 1 dm, skönt!)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis!!!

2012-08-15 @ 18:18:20
Postat av: Mamma

Ha det så härligt på Kreta och hälsa till Christer, Inger och Emma när ni träffar dem.Kram från mammsen.

2012-08-16 @ 21:23:51
Postat av: Ida

Men hallå GRATTIS! från oss i Bomhus också gumman! Nu vuxen på RIKTIGT! Ha det så himla skönt i solen nu! Puss puss

2012-08-16 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0