Torsdag

Har nyss varit ute på en svettig powerwalk i värmen :) Älskar att powerwalka. Det är dock inte lika kul att gå runt Brynäs som det var när jag bodde i Bomhus. Där kunde man iaf slippa all trafik! Jag skulle till gymmet på Crosstraining egentligen, men somnade ifrån det ;)
 
Fasen vad denna sommar gått fort förresten. Jag har bara 5 arbetsdagar kvar på Life, sen har jag jobbat mina 7 veckor. Dom gick superfort. Men kul har det varit, trivs så bra :) Kommer fortsätta jobba extra där i höst.
 
På lördag är det dags för mig att ha 25-årsfest också. Man börjar bli gammal ;) Jag fyllde ju nyss 12 liksom ^^ Det ska bli riktigt kul..får träffa folk jag inte sett på länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0