Hej mitt vinterland..

Herregud vilket snöväder det är! :S De senaste dagarna har det varit full snöstorm och superkallt ute. Busstrafiken kan man ju bli galen på. Häromdagen när jag skulle till skolan var bussen över 25 min sen! Både igår och idag var den ca 10-15 min sen..jättekul när man har tider att passa och dessutom en annan buss att hinna byta till på stan.
 
Just nu sitter jag och skriver på en uppgift som ska lämnas in tillsammans med A-uppsatsen på fredag. Siktar på att bli klar med den idag. Måste nästan bli det, för imorrn och på fredag ska jag jobba så då hinner jag inte med så mycket plugg. Får väl stanna uppe hela natten om det behövs ^^ Ska bli så jäkla skönt när denna kurs är slut, det har varit ett riktigt slit med att få ihop våran uppsats. På fredag eftermiddag kan vi andas ut! Förhoppningsvis.
 
Snökaos och uppsatsskrivande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0