Sista danslektionen..?

Igår och idag har jag haft i stort sett noll planer, bara varit hemma och tagit det lugnt. Inte ofta det händer så man får ta vara på såna dagar! I och för sig hade jag tvättstugan igårmorse kl 7, men det går ju rätt snabbt att tvätta. Sen unnade jag mig en lat dag framför tvn :) Kollade bland annat på Real housewives of Vancouver :) Det var kul att se ifrån staden där man bott. En av fruarna bodde i Yaletown, där jag & My bodde.
På kvällen stack jag till gymmet och körde ett pass PowerStep för första gången. Det var riktigt roligt, och förmodligen det jobbigaste jag testat ;) Det blir det absolut mer av i fortsättningen! Det var styrka varannan låt och kondition på stepbräda varannan låt. Superkul!
 
Idag är det sista poledance-lektionen i nivå 7, och kanske sista lektionen nånsin på dansstudion?! :( Fick veta via mejl häromdagen att Dinalicenter har gått i konkurs, supertråkigt! Dinali har 3 studios, och 2 av dom skulle lägga ner omedelbart medan våran i Gävle skulle fortsätta ett tag till, men hur länge vet jag inte? Vi får se hur detta löser sig :/
 
Vill inte sluta dansa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0