Härliga fredag

Idag var jag uppe med tuppen på min lediga dag, gick upp k 6. Sen var det dags för Yoga kl 8, så skönt att börja dagen med att träna :) Speciellt om det är lugn träning som yoga. Efter det körde jag 30 min styrketräning. Jag var helt ensam i gymmet, härligt :P Vid 10 mötte jag några klasskompisar och pluggade lite inför tentan nästa vecka.

Sen gick jag förbi Épi och köpte 2 kanelbullar, satte mig på bussen och åkte till Bomhus och överraskade mamma :) Så nu har vi fikat och pratat massor, är kvar här än. Väntar på att karln min ska sluta jobbet och komma och hämta mig.

Ha en bra fredag allihop! :)


Kanelbullar från Èpi, supergoda!

Kommentarer
Postat av: Mamma

SUPERGODA var de, tack för det trevliga besöket. Kramen från mammsen.

2012-01-13 @ 16:25:19
Postat av: Becccan

Riktigt goda :D Kram!

2012-01-13 @ 19:48:57
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0