Spontankväll

Tentan igår var svår :S Den var inte alls som jag trodde den skulle vara. Nästan hela klassen tyckte att den va jättesvår. Det känns som man hade pluggat på helt fel saker. Fick chansa på mycket. Aja, bara hoppas man chansat rätt iaf då.

På kvällen hade jag tänkt ta det lugnt hemma bara, men så fick jag ett sms av Hanna som undrade om jag skulle på tentafesten i Sätra som några i klassen hade. Då blev jag ju partysugen :P Så jag hoppade ur pyjamasbrallorna och svidade om, sen skjutsade Marcus ut oss till Sätra. Hade riktigt kul faktiskt :) Roligt med spontana kvällar.

Idag blir det dock myskväll i soffan, är lite seg av nån anledning ;)
Vi ska strax laga köttgryta, mums!


Bild från förra gången vi partade i Sätra :)

Kommentarer
Postat av: sofie

hur mår fingret då? PUSS

ps på ons kommer sanna hit! ledig då?

2012-01-23 @ 23:11:58
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0