Tentaplugg

Idag blir det plugg plugg plugg hela dagen. Har tenta i Ekologikursen imorrn. Har inte läst så mycket inför den tentan än, så jag måste försöka få in allt idag och hoppas på att det går bra imorrn!

Ska ta ett break vid 18 för att gå på ett Sh'bam-pass, som är en dansklass, har aldrig provat det förr.
Poledancen i tisdags var riktigt kul förresten :) Man märker att det är en helt annan nivå nu, har redan börjat lära oss hur man kommer upp&ner på stången. Det är lite läskigt, speciellt ett trick när vi ska stå på huvet..jag hatar att stå på huvet, men jag lär mig väl. Även ett trick när vi sitter på stången och sen lutar oss rakt bakåt och släpper händerna - lite otäckt i början. Men övning ger färdighet :)

Näe, nu blir det tillbaka till ekologianteckningarna..bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0