Intro på Life

Igår var det första introduktionsdagen på Life för mig :) Det gick bra, men det är mycket nytt att lära. Man kommer väl in i det så småningom! Fick ta lite kunder iaf. Imorrn är det dags för en till introdag. Ska bli kul :) Jag tejpade fast en "ny på jobbet"-lapp på skylten, kändes bäst så ;)



Efter jobbet var det dags att säga hejdå till Lina som åkte tillbaka till England :'( Känns jättekonstigt, man är ju van att ha henne i Sverige hela sommaren. Hoppas vi ses innan jul iaf, för ända till dess klarar jag mig inte!!

Kommentarer
Postat av: Lins

<3 Love you!!

2012-06-13 @ 13:05:54
Postat av: Becccan

<3

2012-06-15 @ 17:40:33
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0