Sträckning och nytt recept

För en vecka sen när jag körde ett pass Crosstraining så sträckte jag baksidan av ena låret när jag gjorde utfallshopp. Sen dess har jag haft lite småont hela veckan. Så idag när jag gick på Crosstraining igen, och gjorde utfallshopp igen, så kom det tillbaka - dubbelt upp. Har så jäkla ont nu och frågade instruktören vad jag ska göra. Man skulle inte försöka stretcha ut det iaf (typ det jag har gjort hela veckan, haha). Jag skulle ta det lugnt och vila den muskeln tills den var bra.. så nu får jag väl ta det lugnt med benövningarna ett tag framöver. Trist när man ska göra illa sig!
 
Vi gjorde jättegod middag idag förresten :) Ville prova nåt nytt med kyckling så vi svängde ihop en kycklinggryta med lite grejer som vi gillar. Resultatet blev riktigt bra!
 
Kyckling, curry, paprika, purjo, morötter, haricots verts,
cashewnötter, mango chutney, creme fraiche & grädde.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0