Klaaaar!

ÄNTLIGEN är den förbaskade hemtentan färdig och inskickad! Den landade på 12 sidor och 4312 ord! Det är nog fan den jobbigaste skoluppgift jag nånsin gjort. Har suttit i snitt 7h om dagen sen i måndags med den :S Nu tar jag välförtjänt helg :)

Tog nyss en joggingrunda i mina nya snygga löparkläder från Stadium :) Dock började det typ hagla så det blev inte så långt som jag hade tänkt.

Ikväll blir det nog hockey, och imorrn ska jag & Marcus på dagskryssning till Eckerö :)
Hejsvejs
!

Kommentarer
Postat av: Inger Ch

Hoppas ni haft en gung nääää ja menar lugn tur över sjön.

2012-03-31 @ 15:41:44
Postat av: Ida

Duktig du e då å plugga stumpan! Ha så kul på kryssningen, de e du/ni värd! puss puss /ida

2012-03-31 @ 20:51:57
Postat av: Becccan

Inger: Det var riktigt gungigt! Jag mådde illa, blä!

Ida: Tack stumpan :D Puss!

2012-04-01 @ 15:57:04
URL: http://beautybybecccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0