Rullar på

Här var det inte mycket aktivitet just nu. Det är inte mycket intressant som händer för tillfället :P Dagarna rullar på med skola, jobb och träning mest. I helgen gjorde vi inget speciellt. Var bara hemma och tog det lugnt, och i söndags jobbade jag.

Den här veckan kommer jag att bo framför datorn. Jag håller på med en hemtenta i Beroendelära som ska lämnas in på fredag. Det är 8 frågor och det ska skrivas 1-2 A4-sidor per fråga. Så det är mycket att läsa och skriva minst sagt. Tur att det är intressant iaf :) Jag har avklarat 2 frågor idag, det är det som är målet, 2 frågor om dagen - då är jag klar tills på torsdag kväll :)

Idag beställde jag lite kläder från stadium, dom hade ett erbjudande på löparset. Jacka och tights från SOC för 399:- Blir perfekt nu till våren att jogga och powerwalka i :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har jag sett!!

2012-03-28 @ 17:16:02
Postat av: Becccan

Vad bra då ;)

2012-03-29 @ 10:03:39
URL: http://beautybybecccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0