Stugan

Vi har haft en riktigt skön helg, har bara tagit det lugnt. Tors-lör tog vi med katterna och åkte ut till mamma och pappa i stugan. Där har vi bara umgåtts och haft det bra :) Älskar att vara där ute, det är så mysigt och lugnt.

Igår blev det ju riktigt varmt och skönt ute
så vi hade tänkt att vi skulle gå ner på stan och ta en öl nånstans i solen. Men i sista stund ångrade vi oss och tog en promenad till söder och hyrde en film istället :P

Idag har det städats och donats här hemma, jag har även varit och dansat på studion med Erica. Övat på lite "omöjliga" trick och blivit frustrerad ;) Men om några veckor sitter det nog.

Btw så är jag sugen på en ny mobil. Har haft min i ca 1½ år nu, och jag brukar alltid tröttna efter ungefär så lång tid och vilja ha en ny :P Funderar på denna här under, HTC Rhyme. Jag har en HTC Wildfire nu. Gillar HTC, så nu vill jag ha en nyare och lite större. Tyckte denna var snygg:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0