Helg

Äntligen helg! Är ledig imorrn, och det känns välbehövligt. Det har varit full fart på sistone, så jag ser fram emot en helg där jag har noll planer. Endast bio på lördag med Therese, vi ska se Breaking Dawn, ska bli superkul :) Annars blir det bara koppla av i helgen, för snart lär det bli en intensiv tid när vårat uppsatsskrivande tar fart på allvar.
 
Imorrn ska jag hem till Bomhus och fika med mamma på dagen :) Jag tänker nog faktiskt skita i min vanliga "fredagsstäd" här hemma. Nästan varje fredag brukar jag storstäda här hemma i några timmar.. känner faktiskt att jag inte orkar det imorrn. Måste sluta stressa upp mig över att det är lite stökigt ibland, kommer nån dö av det liksom?!
 
Nu ska jag lägga mig och läsa den här superbra boken.
Läs Mari Jungstedt om ni inte gjort det, alla hennes böcker är så himla spännande och bra! Tror hon skrivit 10 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0