Lunchbox och egen stång

En utveckling av förra veckans trick. Detta trick heter Lunchbox. Fråga mig inte varför :P Ser jag ut som en lunchlåda? Ett inte helt lätt trick, och ganska läskigt för den delen. Att hänga med huvet före och händerna bakom ryggen gör att man känner sig ganska utsatt..ramlar man ner hinner man inte ta emot sig. Och det blir ju inte mindre otäckt när dansläraren säger "om ni misslyckas och ramlar ner nu så bryter ni förmodligen nacken". Då blir man liksom hemskt sugen på att prova.. ;) Men det gick bra och jag satt stadigt kvar!

Jag har förresten beställt en egen stång nu :D Den borde komma nån gång nästa vecka. Äntligen! Ska bli så kul att kunna träna hemma. En gång i veckan på dansstudion räcker liksom inte längre. Tur att vi bor i en 3:a och har ett rum som vi inte använder. Det blir från och med nu ett dansrum :)

Lunchbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0