Föreläsning om supermat

 Jag har nyss suttit och kollat på en föreläsning på datorn om supermat. I december var några kollegor på Life på en föreläsning hos Supernature om supermat. Nu har dom skickat en DVD till butiken så alla som inte var på föreläsningen kan se den ändå, superbra! Den var riktigt intressant, jag satt och skrev så pennan glödde :P Jag tycker det är väldigt intressant med supermat och hur bra det är för kroppen på många olika sätt, tycker fler borde prova! Alger, grässorter och mycket mer, det mesta är i pulverform. Jag blev så klart sugen på att testa det mesta som finns.. det är dyrt att jobba i hälsokostbutik ;P
 

Föreläsning, Supernature
De supermatprodukter jag har från Supernature; Purely greens max (olika grässorter, alger, örter, grönsaker & frukter) & Spirulina (en alg).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spirulina - en gång och aldrig mer, det var det vidrigaste jag nånsin smakat! Kram från mammsen.

2013-02-05 @ 17:23:41
Postat av: Becccan

Man får bita ihop och tänka på hur nyttigt det är! ;)

2013-02-05 @ 17:55:37
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0