Dans och klassfest

Igår var jag och Erica och kollade på dansuppvisning på dansstudion. Vi var inte med denna gång. Jag kände att jag inte kunde så mycket från denna nivå, har nästan inte klarat ett enda trick från nivå 7.. det är riktigt svårt nu! Och jag var borta några danslektioner, man missar ganska mycket då. Jag ska träna hårdare i nästa nivå, så jag kan vara med på uppvisningen nästa gång :)
 
Efter det var det dags för klassfest på Brynäs. Vi var rätt många som kom faktiskt, kul :) Dom flesta drog ner på krogen sen, men jag (som var nykter hela kvällen) gick hem och sov istället. Skönt att vakna upp idag och må bra! :) Idag har jag mest pluggat, och kört ett pass PowerStep på gymmet.. grymt jobbigt, men kul!
 
Klassfest med några av hälsopedagogerna :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att vara fräsch dagen efter!!

2013-01-16 @ 16:47:47
Postat av: Becccan

Apselut! :)

2013-01-17 @ 16:48:45
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0