Dermalogica

 I fredags kom lite nya Dermalogica-produkter som jag beställt :) Nu ska jag hålla mig till endast Dermalogica, och inte blanda produkter från olika märken som jag gjort förr. Hudterapeuten jag var till sa att det kan vara anledningen till att jag har så mycket tilltäpptheter i huden. Så nu ska jag sluta slarva och hålla mig till ett märke ;) Jag har testat såååå mycket olika hudvårdsmärken genom åren, men jag kommer alltid tillbaka till Dermalogica, det är det jag gillar mest! Så nu ska jag sluta prova massa nytt, jag vet ju att detta är det bästa :)
 
Dermalogica är ganska dyrt, iaf här i Sverige. Därför beställer jag mina produkter från jerseybeautycompany.co.uk, där är produkterna mycket billigare. Till exempel fick jag ge runt 450:- för min dagkräm där, här hemma kostar den nästan 600:-. Anledningen till att dom är billiga där är för att Jersey är skattefritt. JBC är en auktoriserad försäljare av Dermalogica. Jag beställer endast därifrån. Det finns nämligen massor med oseriösa sidor, och man vet inte vilka som säljer fejk eller gamla produkter. JBC kan man däremot lita på! Dom har skitbra kundservice, dom skickar produkterna dagen efter att man har beställt och det tar ca 1-2 veckor innan man får dom (ibland tar det faktiskt bara 3-4 dagar!). Jag har beställt därifrån i flera år, och har alltid blivit nöjd.
 
Bästa märket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0