Bilolycka

 Ikväll när jag stod och väntade på bussen för att åka till gymmet såg jag en bilolycka :S Det kom en bil och körde förbi mig där jag stod, det satt 4 killar i den och dom körde i en jävla fart. Jag hann tänka "vilka jäkla idioter som kör så fort!" sen small det. Jag fattade inte vad det var som small så högt först, så jag tittade ut från hållplatsen och då såg jag att bilen stog bland några träd halvt uppe på cykelbanan lite längre fram. Då fattade jag att dom måste ha krockat med träden. Strax efter kom en kille och kröp på vägen, sen ramlade han ihop. Brandkår och ambulans kom snabbt dit. Jag läste senare på GD.se att en kille hade slungats ut ur bakrutan, måste ha varit han som kom och kröp. Otäckt att se en olycka på så nära håll :S Hoppas dom klarade sig.. det stod dock att 2 st blev allvarligt skadade. Jag förstår det, så fort som dom körde och sån jäkla smäll som det blev :O
 
(Bild från GD.se)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja usch vad otäckt. Tänk om folk kunde lära sig hålla hastigheten. Hoppas verkligen att dom klarade sig.

2013-03-20 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0