Plugg & pod

 Plugga, plugga.. imorrn är denna kurs slut. Den roligaste kursen hittills under hela utbildningen, Fysisk aktivitet & hälsa. Allt har varit så himla kul.. trist att det är över :( Nu ska vi snart skriva B-uppsats, känns inte alls lika kul. Men jag kan ju ha fel? Imorrn ska jag skicka in sista uppgiften som jag blev klar med idag. Nu får det bära eller brista. Får jag 5 eller 6 poäng på den (av 6 möjliga) så får jag A på kursen, det skulle vara så himla kul om jag fick A på den kurs som betytt mest för mig. (Hoppas hoppas!)
 
För att byta ämne så har jag blivit helt besatt av Hannah & Amandas pod :P Lyssnar på flera avsnitt om dagen, har precis upptäckt den. Dom är så jävla roliga och bra. Jag lyssnar när jag är ute och går, sitter på bussen, städar, allt. Dock tänker jag inte alltid på att jag är bland folk. Igår la jag av världens asgarv mitt på en knäpptyst buss, haha. Men hellre det än att jag gråter ;) Lyssna på den alla tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0