Tillbaka

Tänkte att jag skulle sparka igång denna gamla blogg igen :) Var väldigt längesen jag skrev något. Jag läser just nu sista terminen i skolan och det är snart dags att skriva C-uppsats. Kan inte fatta att 3 år har gått så fort! Snart är jag färdig hälsopedagog :) Längar tills jag går ut, vill bara börja jobba på riktigt nu, less på att plugga. Bara kämpa på sista biten nu även om den känns jobbig. Jag vet vad jag ska skriva uppsats om, så det känns ju bra iallafall, ett ämne som jag tycker är intessant, så förhoppningsvis blir processen lättare om man tycker det är intressant!
 
Som sagt, snart är jag färdigutbildad.. så nu har framtidsångesten börjat smyga sig på. Vad ska man göra när man går ut?! Jag har en del olika alternativ jag lurar på iaf. Måste bestämma mig för vad jag vill göra och hur framtiden ska se ut.. lär få lite vägledning av mina närmaste nu tror jag!
 
Sista terminen, kämpa kämpa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du börjat blogga igen <3

2014-02-06 @ 17:48:30
Postat av: Mathilda

Jaa, kul att du bloggar igen! :D

Svar: Jaa känns kul att vara tillbaka! :)
Becccan

2014-02-07 @ 11:11:37
URL: http://thildalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0