Tjejkväll och PM

Så var ännu en helg förbi. I lördags jobbade jag först till kl 15 i Sandviken, sen åkte jag hem och gjorde mig iordning direkt och sen hem till Zhannah på lite tjejfest :) Vi fick god mat och dricka, sen åkte vi ner på stan och bowlade. Jag kom sist tyvärr :P Kvällen avslutades sen med några drinkar på Brända Bocken, trevlig kväll! :) Idag har jag suttit och pluggat hela dagen, skrivit på mitt PM. Deadline att lämna in det var idag, kl 22.37 skickade jag in det :P Har varit så himla seg hela dagen så det var kämpigt att sitta och plugga. Vi har även varit en sväng till Bomhus ikväll, fick god mat av mina föräldrar, grillade hamburgare :D Första grillen för i år!
 
Nu ska jag vara ledig i 3 dagar.. TRE dagar! Kan inte fatta det. Har inte skola förrän på torsdag. Kan inte minnas när jag hade en helt ledig dag senast, utan skola/plugga/jobba. Ska bli så jäkla skönt!
 
Snygga bowlingdojerna ;). Jag på Brända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0