Sista passet

Nu har jag jobbat mina sista pass på Life även i Sandviken och 9:an. Det sista passet jag gjorde var att inventera i stan med Jenny till 21.30 på kvällen, man lär väl sluta ordentligt :P Har fått fina presenter av tjejerna ♥ Kommer sakna dom alla jättemycket!! Nu är det dags för nya utmaningar och äventyr :) Börjar på nya jobbet nästa tisdag, ska bli jättekul! Redan andra dagen ska jag åka till Stockholm och jobba min första dag i deras showroom också :) Jag kommer ju att jobba 1-2 dagar i veckan i Stockholm, där ska jag göra smoothies och sälja produkter ur deras sortiment.
 
Men först blir det London i helgen :D Ladda upp batterierna och ställa om sig för att börja ett nytt jobb!
 
Presenter från Sanvdiken och 9:an-tjejerna
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Börja blogga igen Becca!! :D

2014-08-27 @ 15:30:44
URL: http://thildalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0