Söndag

 Veckan som har gått har som sagt varit rätt intensiv med mycket jobb, och idag har hela dagen spenderats framför datorn för att få klart en skoluppgift som ska in imorrn. Jag blev färdig med den idag och skickade in den, så slipper jag sitta med den imorrnbitti. Nästa vecka är jag ledig torsdag till söndag, ska bli så jäkla skönt!!! Jag har ju inte lediga dagar så ofta. Eller ledigt blir det väl inte riktigt, jag måste ju plugga, men skönt att inte behöva passa några tider och åka iväg nånstans. Ser även fram emot helgen, det blir roligheter både fredag & lördag :)
 
Igår efter jobbet var vi på grillkväll hos mamma & pappa i Bomhus :) Grillade grillspett och kollade på Mellofinalen. Så jäkla gott med grillat! Det går ju faktiskt utmärkt att grilla året om, varför gör man inte det oftare??
 
Väntar på lite besked också som ska komma i början av veckan.. håll alla tummar ni har!
 
Lite bilder från helgen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller alla tummar och tår!

2014-03-10 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0